Overslaan en naar de inhoud gaan

Leerdammer kiest Blast Radius Amsterdam

Kaasmerk Leerdammer heeft Blast Radius Amsterdam aangesteld om een wereldwijd digitaal marketing platform te ontwikkelen, ‘zodat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gewonnen account is een resultaat van een pitch met meerdere digitale bureaus uit Europa. Het eerste werk, inclusief nieuwe website, wordt in januari 2014 in Duitsland gelanceerd.

related partner content for mobile comes here

Stefan Hawes, CEO Blast Radius Amsterdam, dat onlangs nog These Days : ‘Leerdammer heft een sterk erfgoed en een sterke signatuur. Het is voor Blast Radius Amsterdam een kans om het merk te begeleiden op zijn reis in het nieuwe digitale tijdperk van klantbetrokkenheid, en om dit te doen op een cruciaal moment waarin het merk een transformatie ondergaat.’

Jochem de Boer, Global Brand Director Leerdammer: ‘Blast Radius demonstreerde een sterke mix van strategische, creatieve en technologische vaardigheden en ik ben er van overtuigd dat ze ons zullen helpen met het bouwen van een effectief ‘brand ecosystem’.’

Leerdammer is eigendom van de Bel Groep, met haar hoofdkwartier in Parijs. Het bedrijf heeft wereldwijd 10,600 medewerkers, in meer dan 120 landen en heeft een jaarlijkse omzet van 2,5 miljard euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in