Overslaan en naar de inhoud gaan

Adviesbureau FRWD start communicatiebureau

Ronald Pont, Eddie van Groningen en André van Leeuwen zijn FRWD Communications gestart. Het bureau vloeit voort uit FRWD Business.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

FRWD Communications – met de propositie Business & Communicatie in één – is beschikbaar als ‘management ondersteuning voor een strategische reset van marketing-communicatie én voor de ontwikkeling van nieuwe communicatie met business effectiviteit’. Het ontwikkelde de CBE-score (Communicatie Business Effectiviteit) als analyse-instrument.

related partner content for mobile comes here

Managing director Ronald Pont: ‘Veel organisaties halen onvoldoende business-effectiviteit uit hun communicatie. Meestal is de oorzaak een matige koppeling tussen business-doelstellingen en de communicatie. Ook heeft de operationele regievoering in het gefragmenteerde landschap van specialisaties een overkoepelend communicatie idee naar de achtergrond gedrongen.’

FRWD Communications is ontstaan vanuit (marketing)adviesbureau FRWD Business, dat opdrachtgevers als De Telegraaf, DHL Express, Zeeman en Aegon heeft.

richtte in 2009 FRWD Business op en was onder meer Head Global Marketing & Strategy bij Robeco Asset Management. Andre van Leeuwen was als art en creative director werkzaam bij bureaus als KVH, DDB, PPGH, DMB&B en Y&R. En Eddie van Groningen startte als copywriter bij DDB en was vervolgens creative director bij GO, Grey en Bates.

André van Leeuwen, Eddie van Groningen en Ronald Pont

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in