Overslaan en naar de inhoud gaan

DDB & Tribal maakt eerste TomTom-campagne

TomTom heeft, in samenwerking met DDB & Tribal Amsterdam, een ‘lichtvoetige draai’ gegeven aan de ongemakkelijke momenten die vaststaan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gary Raucher, SVP Marketing bij TomTom: ‘Dit is voor ons een zeer belangrijke campagne, de eerste grootschalige above the line campagne sinds 2009, en de eerste die we hebben ontwikkeld met DDB.’

related partner content for mobile comes here

De campagne voor Duitsland en de UK speelt met het gegeven dat als de sfeer in de auto ongemakkelijk wordt, je nog meer dan normaal snel je bestemming bereikt.

Het doel van de campagne is de manier waarop mensen over hun navigatiesysteem denken te veranderen. Inmiddels vormt navigatie een hulpmiddel dat dagelijks wordt ingezet, om files tijdens het woon-werkverkeer te omzeilen en de bestemming sneller te bereiken.

Mark Chalmers, ECD bij DDB & Tribal Worldwide: ‘We hebben allemaal wel eens wat steken laten vallen waardoor we sneller op de plaats van bestemming wilden zijn. Naast onze (radio)scenario’s zal het publiek de campagne mede vormgeven, door hun ervaringen te delen, live via twitter tot aan geïmproviseerde comedy shows in de auto.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in