Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamegasten: met Pim Gerrits van KesselsKramer.

Big Shots maakt voor Adformatie een serie van 13 interviews met creatieven, onder de titel Reclamegasten. Voor de marketeer: wat beweegt zo…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Big Shots maakt voor Adformatie een serie van 13 interviews met creatieven, onder de titel Reclamegasten. Voor de marketeer: wat beweegt zo iemand nou? Hier de vierde aflevering. Met van KesselsKramer.

related partner content for mobile comes here

Na zijn studie aan de Academie voor Journalistiek en radio en tv-werk voor o.m. KRO, TROS en VPRO is Pim Gerrits sinds 1994 copywriter bij bureaus als Publicis, Only, Direct Company, Lowe Live – en nu al zo’n 10 jaar in dienst van KesselsKramer, waarvan de laatste jaren als creatief directeur.

draagt bij aan de diversiteit van het bureau met zijn werk voor klanten als Ben, MTV, , CitizenM, SNS REAAL, Bavaria en Bol.com, maar ook met culturele projecten zoals uitvaartmuseum ‘Tot Zover’ en de ‘Held’-expositie voor het Rijksmuseum.

Daarnaast was Gerrits onder meer verantwoordelijk voor ‘s werelds eerste hondenbillboard, de première van de graf-abri en de albumfilm ‘Eigen Wereld’ voor hiphopgroep Opgezwolle.

Meer Reclamegasten:
-
-
-
-

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in