
Onderzoeksbureau Morning Consult vroeg aan ruim 2.000 Amerikanen of ze anders over het merk dachten na het bekijken van Jenner-commercial die zoveel stof deed opwaaien, dat-ie na een dag alweer werd ingetrokken.
Wat blijkt?
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU Delft44 procent is positiever over het merk.
25 procent zegt Pepsi in een negatiever daglicht te zien.
32 procent geeft aan waarschijnlijk meer Pepsi-producten te zullen kopen.
20 procent zegt juist minder te willen kopen.
Kendall Jenner, de ster in de commercial, komt er minder gunstig vanaf: 28 procent van de ondervraagden heeft na het zien van de commercial een minder positief beeld van haar.
Bron: The Drum
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee