44% denkt positiever over Pepsi na het zien van die controversiële commercial


Onderzoeksbureau Morning Consult vroeg aan ruim 2.000 Amerikanen of ze anders over het merk dachten na het bekijken van Jenner-commercial die zoveel stof deed opwaaien, dat-ie na een dag alweer werd ingetrokken.
Wat blijkt?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS44 procent is positiever over het merk.
25 procent zegt Pepsi in een negatiever daglicht te zien.
32 procent geeft aan waarschijnlijk meer Pepsi-producten te zullen kopen.
20 procent zegt juist minder te willen kopen.
Kendall Jenner, de ster in de commercial, komt er minder gunstig vanaf: 28 procent van de ondervraagden heeft na het zien van de commercial een minder positief beeld van haar.
Bron: The Drum
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid