Overslaan en naar de inhoud gaan

44% denkt positiever over Pepsi na het zien van die controversiële commercial

Kendall Jenner komt er minder goed vanaf.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Onderzoeksbureau Morning Consult vroeg aan ruim 2.000 Amerikanen of ze anders over het merk dachten na het bekijken van Jenner-commercial die zoveel stof deed opwaaien, dat-ie na een dag alweer werd ingetrokken.

related partner content for mobile comes here

Wat blijkt?

44 procent is positiever over het merk.

25 procent zegt Pepsi in een negatiever daglicht te zien.

32 procent geeft aan waarschijnlijk meer Pepsi-producten te zullen kopen.

20 procent zegt juist minder te willen kopen.

 

Kendall Jenner, de ster in de commercial, komt er minder gunstig vanaf: 28 procent van de ondervraagden heeft na het zien van de commercial een minder positief beeld van haar.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Bron: The Drum

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in