Overslaan en naar de inhoud gaan

Kunstenaar wordt strategisch adviseur bij Weber Shandwick

Het communicatie- & pr-bureau breidt uit met Jochem Rotteveel.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Weber Shandwick Nederland heeft Jochem Rotteveel als nieuwe account director consumer marketing & brand PR aangetrokken. Rotteveel gaat ook de in-house studio van Weber Shandwick Benelux aansturen.

related partner content for mobile comes here

‘Perfecte sparring partner’
Jochem Rotteveel heeft 17 jaar ervaring op het gebied van communicatie, pr en creatie en zal als strategisch adviseur klanten hierbij ondersteunen. Zijn creatieve achtergrond – Rotteveel is naast communicatie- en pr-expert ook beeldend kunstenaar – maakt hem volgens het bureau ook een ‘perfecte sparring partner’ voor creatie en design.

Kunstenaarspraktijk
De afgelopen zes jaar was Rotteveel actief als freelance consultant voor o.a. Nederlands Dans Theater, Operadagen Rotterdam, het Ministerie van Financiën, Terre des Hommes en het Zuiderstrandtheater en zette hij een kunstenaarspraktijk op. Tot 2011 werkte hij als (senior en managing) adviseur bij Winkelman en Van Hessen.

Het communicatie- & pr-bureau groeit naar eigen zeggen mede vanwege een toegenomen vraag naar de strategische en creatieve integratie van pr en online/digital van zowel bestaande als nieuwe klanten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in