Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf VNDG begint 1 mei met pijlers nieuws, sport en entertainment

Het online videokanaal is belangrijk onderdeel van de 24/7 strategie van TMG
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het OTT-kanaal werd vorig jaar aangekondigd, vanmorgen werd het aan de pers gepresenteerd.

Nieuws, sport en entertainment zijn de pijlers en de consument moet de inhoud 24 uur per dag, zeven dagen per week tot zich kunnen nemen. Telegraaf VNDG is gratis toegankelijk, maar Telegraaf-abonnees hebben daarnaast gratis toegang tot het premium aanbod op het platform. Op desktop is het kanaal straks te bereiken via www.telegraafvandaag.nl en op mobiel en tablet via de Telegraaf VNDG app (iOS/Android).

Vanaf 1 mei wordt het platform gaandeweg gevuld met video’s en programma’s. Talpa (TV) levert het technische platform, zoals vorig jaar beklonken in de deal met TMG rond de radiozenders.

related partner content for mobile comes here

Dagboek van een Minnares


De Telegraaf hangt er een lineaire programmering aan, maar de content is ook on demand te bekijken. Er zijn nieuwsbulletins, voetbal- en hockeysamenvattingen maar ook diverse programma’s waaronder ‘Estavana in het echt – het verhaal achter de sportvrouw’, ‘Dagboek van een Minnares’ en ‘Van den Heuvel haalt recht’.

Er zijn 'herkenbare en vertrouwde' Telegraaf-gezichten en nieuwe gezichten die de programma's aan elkaar praten. Pim Sedee, Maarten Steendam en Wilson Boldewijn zijn de nieuwslezers, Monique Smit is één van de gezichten van Privé VNDG en Vrouw-feuilleton ‘Dagboek van een minnares’ is verfilmd met rollen voor Eva Laurenssen en Viggo Waas.



24/7 strategie van TMG


Ondanks de overnameperikelen die momenteel rond TMG spelen, is afgesproken dat de 24/7 strategie die het concern de afgelopen jaren heeft uitgestippeld doorgaat. Het betekent dat 'de wens van de consument' centraal staat en deze ook de vorm, het kanaal en het moment bepaalt.

Op het nieuwe videoplatform komen de 'hoofdmerken' De Telegraaf, DFT, Telesport, Privé, Autovisie en Vrouw samen. Volgens TMG haalt De Telegraaf maandelijks bijna 24,5 miljoen videoviews en daar wil men op verder bouwen.



Op het nieuwe videoplatform komen de 'hoofdmerken' De Telegraaf, DFT, Telesport, Privé, Autovisie en Vrouw samen. Volgens TMG haalt De Telegraaf maandelijks bijna 24,5 miljoen videoviews en daar wil men op verder bouwen.

Op het nieuwe videoplatform komen de 'hoofdmerken' De Telegraaf, DFT, Telesport, Privé, Autovisie en Vrouw samen. Volgens TMG haalt De Telegraaf maandelijks bijna 24,5 miljoen videoviews en daar wil men op verder bouwen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in