Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola zet 70 droombestemmingen op het etiket

Van Barcelona tot Kaapstad en van Ibiza tot de Bahama’s.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Coca-Cola herhaalt de campagne ‘Share a Coke’. Deze zomer wordt het logo op de verpakkingen vervangen door 74 vakantiebestemmingen. Van Barcelona tot Kaapstad en van Ibiza tot de Bahama’s. Coca-Cola: ‘Of het nu gaat om een wereldstad of tropisch strand, de verpakkingen herinneren de consument er deze zomer aan dat alleen een ijskoude Coca-Cola verfrissing biedt op een warme zomerdag.’

related partner content for mobile comes here

Vanaf mei tot en met augustus maken consumenten die een Coca-Cola met het zomerthema kopen, kans op een reis naar één van deze droombestemmingen.

De zomercampagne valt onder de creatieve paraplu van de ‘Taste the Feeling’-campagne, die vorig jaar startte. Die draait in de woorden van het concern om het idee dat het drinken van Coca-Cola 'een heerlijke verwennerij is die alledaagse momenten bijzonder maakt'.

Uitpakken
De nieuwe ‘Share a Coke in...’ campagne loopt in 14 markten, waaronder België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Italië en Spanje. De actieverpakkingen zijn verkrijgbaar vanaf 1 mei tot en met 31 augustus. Coca-Cola spreekt van een ‘groots opgezette marketingcampagne’ en geeft de volgende facts & figures:

Ruim 160 miljoen actieverpakkingen
In Nederland worden ruim 160 miljoen verpakkingen voorzien van 74 verschillende vakantiebestemmingen. De namen verschijnen op de 250ml cans, de 330ml cans, de 500ml PET-flessen, de 1,5 liter PET-flessen en de 1,75 liter PET-flessen. Ook de 200ml glazen (horeca)flessen zijn onderdeel van de campagne.

40 reizen weggeven
Op elke actieverpakking zit een unieke pincode onder de dop of op het lipje. Door deze in te voeren op de campagnewebsite, maken consumenten kans op een zonvakantie naar één van de 74 mooiste plekken ter wereld die vermeld worden op de verpakkingen, zoals Hawaï en Zanzibar. In totaal worden er tijdens de zomercampagne 40 reizen weggegeven voor twee personen. Een volledige lijst van de deelnemende droombestemmingen is hier te vinden.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in