Overslaan en naar de inhoud gaan

Commercial Emerald door robotarm goed uit de verf

Verf, water en een camera op een robotarm zorgen voor een spektakelstuk.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De commercial is genaamd Epiphany en moet de productlijn Emerald van verfproducent Sherwin-Williams promoten. In de video komen verschillende kleuren verf met water in aanraking en dit wordt gefilmd door een zogenaamde Phantomcamera, gepositioneerd op een robotarm. Deze camera maakt 900 tot 4000 frames per seconde. Hierdoor wordt duidelijk zichtbaar hoe verschillende kleuren verf met elkaar vervlechten in het water, waardoor een bijna psychedelische ervaring tot stand komt.

related partner content for mobile comes here

De commercial is ontwikkeld door het bureau McKinney met hulp van productiemaatschappij Psyop. Hieronder is te zien hoe de video is gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in