Overslaan en naar de inhoud gaan

Hudson's Bay wil in Nederland warenhuizen als laboratoria, waarin nieuwe technologieën worden toegepast

Het warenhuis gaat het in Nederland helemaal anders doen dan V&D.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Canadese Hudson's Bay (HBC), dat in Nederland de leegte gaat opvullen die V&D achterliet, zegt dat een vergelijking met het ter ziele gegane warenhuis niet op zijn plaats is. De warenhuizen die Hudson's Bay later dit jaar gaat neerzetten in ons land, moeten warenhuizen van de toekomst worden.

related partner content for mobile comes here

De bedoeling is om van de warenhuizen een soort laboratorium maken, waarin nieuwe technologieën worden toegepast. Daarbij mikken de Canadezen vooral op een gewoon, Nederlands publiek. HBC wordt nadrukkelijk geen discounter en de keten richt zich ook niet op rijke Chinese toeristen die hier luxe artikelen komen kopen.

Topman Jerry Storch zei donderdag op een persbijeenkomst: 'Iemand die ons vergelijkt met V&D zal door het dolle heen zijn als hij bij ons naar binnen loopt. Wat wij gaan doen is hier nog nooit eerder vertoond.'

HBC start dit jaar met tien Nederlandse winkels en mikt uiteindelijk op zo'n twintig filialen in ons land.

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in