Overslaan en naar de inhoud gaan

'Veel voorstanders samenvoeging Telefoongids en Gouden Gids'

Een ruime meerderheid van zowel de Nederlandse consumenten als adverteerders is voorstander van het samengaan van de diensten van De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een ruime meerderheid van zowel de Nederlandse consumenten als adverteerders is voorstander van het samengaan van de diensten van en .

related partner content for mobile comes here

Dit blijkt uit een onderzoek van marktonderzoeksbureau TNS Nipo in opdracht van De Telefoongids onder zowel consumenten als adverteerders. Het samengaan van De Telefoongids en Truvo Nederland (uitgever van Gouden Gids) wordt beschouwd als een belangrijke voorwaarde om de sterke en groeiende concurrentie met online alternatieven als , en verticale zoekmachines aan te gaan.
Het voordeel voor consumenten bij deze samenvoeging is dat ze profijt zullen hebben van een beter aanbod aan diensten en relevante gegevens, terwijl adverteerders van een beter rendement op hun investering zullen profiteren door een hoger bereik, zo blijkt uit het onderzoek. Van de adverteerders staat 91 procent positief of neutraal tegenover de beoogde samenvoeging. Dat geldt voor 85 procent van de consumenten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in