Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever Sponsor van het Jaar 2010

Unilever is bij de uitreiking van de SponsorRing 2010 donderdag 2 december jl. uitgeroepen tot Sponsor van het Jaar. Volgens de jury had…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de categorie Sport won AEGON met zijn afscheid na 25 jaar als hoofdsponsor van de KNSB. De jury betitelde de wijze van afscheid nemen van AEGON uit de schaatssport als ‘koninklijk’. De Ring werd uitgereikt door schaatslegende Ard Schenk.

related partner content for mobile comes here

Bob van Oosterhout, oprichter en directeur van het sportmarketingbureau Triple Double, werd gekozen tot Sponsor Personality van het Jaar.

Andere winnaars waren Amstel en De Vrienden van Amstel, LIVE! in de categorie Cultuur & Entertainment, SCA en Oxfam Novib in de categorie Maatschappij, C&A en Benelux’ Next Top Model in de categorie Media en SEAT en 24 Uur Ibiza in de categorie Innovatie.

Voor het eerst in de geschiedenis van de SponsorRing heeft de jury in één categorie geen Ring uitgereikt: in de categorie Kunst. De jury vond het aantal ingezonden cases 'teleurstellend'. Bovendien vond de jury dat, 'ondanks de waardering voor de twee genomineerde cases van Achmea en Delta, de hoge kwaliteit die de Stichting SponsorRing verwacht van sponsorcases om een SponsorRing te winnen werd gemist.’

De door 350 bezoekers bijgewoonde uiteikingsavond in Grand Hotel Krasnapolsky te Amsterdam begon met de nieuwe SponsorRing Publieksprijs. Uit de drie genomineerde cases werd Albert Heijn en de Eredivisie door het publiek tot meest sympathieke sponsorcase gekozen. De winnaar kreeg full color advertentieruimte in sponsor van deze publieksprijs: De Telegraaf.

Meer info:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in