Overslaan en naar de inhoud gaan

Siero alweer weg bij RTL

Commercieel directeur Paul Siero (47) stapt na ruim een jaar alweer op bij RTL.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Siero, die in december vorig jaar Frank Eijken opvolgde als commercieel directeur, was eerder jarenlang werkzaam bij l’Oréal Nederland, onder meer als marketingdirecteur van de luxeproductendivisie. Over zijn snelle vertrek – Siero vertrekt per 1 januari - bij RTL zegt hij: ‘Het was een fantastische uitdaging om van de cosmeticabranche over te stappen naar de media. Die mediabranche bevond zich net in een stroomversnelling. Gaandeweg 2009 kwam ik steeds meer in een soort snelkookpan terecht. Dat gaf mij onvoldoende tijd om mijn weg te vinden. Terwijl je die tijd wel nodig hebt als je in deze markt wil excelleren.’ Siero benadrukt dat het zijn eigen besluit is om RTL te verlaten. ‘Het is zeker geen verloren jaar geweest, en we hebben het afgelopen jaar goede resultaten geboekt, maar mijn toekomst ligt ergens anders.’ Wat Siero nu gaat doen, weet hij nog niet. ‘Eerst maar eens wat zaken op een rij zetten.’ Wie hem bij RTL opvolgt, is evenmin bekend. ‘Bert (topman Habets, red.) gaat het voorlopig zelf erbij doen.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in