Studentes ontwikkelen campagne ’Alcohol krijgt je klein’
De campagne heeft als doel zoveel mogelijk tieners te bereiken en bewustwording te creëren over de gevolgen van overmatig alcoholgebruik. De inhoudelijke invulling van het project is gericht op het visualiseren van overmatig alcoholgebruik als kinderachtig.
Studentes van de Willem de Kooning Academie Sophie Lever en Maaike van de Wetering en het jonge productiebedrijf Pellicola produceerden samen twee filmpjes waarmee zij aansluiten op de belevingswereld van tieners.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis"Tieners zijn moeilijk te bereiken. Ze willen vaak ouder overkomen en zelfstandig zijn. Drinken is stoer, volwassen en hoort erbij. In deze campagne gooien we die gedachte juist om. Wanneer je teveel drinkt, verlies je je grenzen. Je kan niet meer op eigen benen staan, gaat spugen, naast de pot plassen, allemaal vertoon van kinderlijk gedrag. Je wordt wederom afhankelijk van anderen. Kortom, alcohol krijgt je klein," aldus de initiatiefneemsters.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid