Acht inzendingen voor Customer Media Scriptie Award
De werkstukken zijn ingezonden door studenten van verschillende hbo- en universitaire opleidingen. De onderwerpkeuze van de ingezonden scripties is volgens Smin verrassend: van een onderzoek naar de invloed van personeelsbladen, grenzen aan vermenging, positieve effecten van het reageren op negatief online consumentenreviews tot een onderzoek naar de inzet van Branded Content.
De jury voor dit jaar bestaat uit juryvoorzitter Coen Zeevenhooven (Axioma), Norman Thomas (bol.com), Olivier Wegloop (Boomerang Publishing), Kees Diamant (UWV) en Léon Bouwman (Adformatie). Op 22 december presenteren de genomineerde studenten in Hermitage Amsterdam hun bevindingen. De aanwezige gasten brengen een stem uit op de genomineerde scriptie die hun voorkeur verdient. De student van de winnende scriptie ontvangt een geldprijs van 1.500 euro. Aanmelden voor de uitreiking is mogelijk via {encode="info@smin.nl" title="info@smin.nl"}.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid