Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe merkstrategie Ahrend

Kantoorinrichter Ahrend heeft sinds vorige week een nieuwe merkstrategie en een nieuwe pay-off: ‘Humanising_Spaces’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarnaast ontwikkelde Ahrend een innovatieplatform voor interactie over huidige en toekomstige werkvormen en -omgevingen: Co_Create NOW.

related partner content for mobile comes here

De merkstrategie komt vooral tot uiting in de nieuwe NOW Flagship Store. Volgens marketing- en communicatiemanager Remon van Rijn is het de bedoeling dat de doelgroepen van Ahrend samen met het bedrijf nieuwe designs gaan ontwikkelen.

De NOW Flagship Store dient hiervoor als dialoogplatform. Het design ‘ervaren’ is hierbij van groot belang. In de diverse settings kan de klant verschillende intertieurs ervaren en een duidelijker beeld krijgen van wat hij wil. ‘Dat werkt beter dan een presentatie op papier’, aldus Van Rijn.

De nieuwe pay-off ‘Humanising_Spaces’ vervangt de oude ‘Always ready for things to come’. Onderzoek, design, productie, advies, organiseren is volgens Van Rijn gebaseerd op de effecten daarvan op mensen en omgeving.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in