Nieuwe merkstrategie Ahrend


Daarnaast ontwikkelde Ahrend een innovatieplatform voor interactie over huidige en toekomstige werkvormen en -omgevingen: Co_Create NOW.
De merkstrategie komt vooral tot uiting in de nieuwe NOW Flagship Store. Volgens marketing- en communicatiemanager Remon van Rijn is het de bedoeling dat de doelgroepen van Ahrend samen met het bedrijf nieuwe designs gaan ontwikkelen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe NOW Flagship Store dient hiervoor als dialoogplatform. Het design ‘ervaren’ is hierbij van groot belang. In de diverse settings kan de klant verschillende intertieurs ervaren en een duidelijker beeld krijgen van wat hij wil. ‘Dat werkt beter dan een presentatie op papier’, aldus Van Rijn.
De nieuwe pay-off ‘Humanising_Spaces’ vervangt de oude ‘Always ready for things to come’. Onderzoek, design, productie, advies, organiseren is volgens Van Rijn gebaseerd op de effecten daarvan op mensen en omgeving.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid