Scoren met WK-promoties: Albert Heijn en Heineken zijn winnaars


Beste EK/WK-acties afgelopen 10 jaar
Opvallend is dat sommige markten moeilijk scoren met WK/EK-acties. Telecom en financiële dienstverleners weten, ondanks dat ze soms zelfs officiële sponsor van Oranje zijn, geen activatiesucces te creëren. Humor scoort beter dan het voorspelbare 'kaarten winnen voor het EK/WK'.Al vanaf het EK 2000 brengen &Co en Trendbox de consumentenwaarderingen voor de meeste Oranje-promoties in kaart. Minimaal 250 consumenten van 16 jaar en ouder worden ondervraagd over de aantrekkelijkheid van verschillende EK/WK-activiteiten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet verhaal met het overzicht van de laatste 10 jaar staat in MarketingRSLT nummer 3 dat deze week verschijnt. Daarin staat ook de Flop 5 én inzichten die leiden tot meer succes.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid