Overslaan en naar de inhoud gaan

Scoren met WK-promoties: Albert Heijn en Heineken zijn winnaars

Er komt een WK Voetbal aan en dus zal het aantal sales promotion acties weer fors toenemen. In sommige markten zoals supermarktketens, de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beste EK/WK-acties afgelopen 10 jaar

related partner content for mobile comes here

Opvallend is dat sommige markten moeilijk scoren met WK/EK-acties. Telecom en financiële dienstverleners weten, ondanks dat ze soms zelfs officiële sponsor van Oranje zijn, geen activatiesucces te creëren. Humor scoort beter dan het voorspelbare 'kaarten winnen voor het EK/WK'.Al vanaf het EK 2000 brengen &Co en Trendbox de consumentenwaarderingen voor de meeste Oranje-promoties in kaart. Minimaal 250 consumenten van 16 jaar en ouder worden ondervraagd over de aantrekkelijkheid van verschillende EK/WK-activiteiten.

Het verhaal met het overzicht van de laatste 10 jaar staat in MarketingRSLT nummer 3 dat deze week verschijnt. Daarin staat ook de Flop 5 én inzichten die leiden tot meer succes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in