Communicatie Poll: helpt sorry?
De Communicatie Poll van deze week haakt in op de pas gepubliceerde Sorrylijst 2009 van de Reputatiegroep. De stelling: ‘Excuses…
De Communicatie Poll van deze week haakt in op de pas gepubliceerde Sorrylijst 2009 van de Reputatiegroep. De stelling: ‘Excuses aanbieden is een probaat middel om geschonden reputaties te redden’ (zie homepage rechterkolom).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De stelling van vorige week luidde: 'Door de negatieve publiciteit rond DSB is de positie van Zalm bij ABN Amro onhoudbaar geworden'. Daarover waren de meningen min of meer gelijkelijk verdeeld. Een krappe meerderheid van 53 procent was het met de stelling eens en opteerde voor het antwoord ‘Eens, in een dergelijke functie moet je reputatie onkreukbaar zijn’. De andere 48 procent was het er niet mee eens en koos voor ‘Oneens, eerst de onderzoeken afwachten en dan oordelen’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid