Boeken te winnen: 3x De Superpromoter, 1x Hoop, 1x De Seizoenen van de Tijdgeest


Dick Kortekaas schreef een recensie over De Superpromoter (uitgegeven door Van Duuren Management ) op MolBlog: ‘Het boek De Superpromotor - van Rijn Vogelaar - is een pleidooi voor een ander paradigma, waarin de kracht van het enthousiasme centraal staat. Het toepassen van dit nieuwe paradigma verandert de huidige praktijk van productontwikkeling, marketing, marktonderzoek en de bedrijfsvoering.’
Kortekaas’ conclusie over het boek: ‘Het boek inspireert, leest lekker weg en heeft een positieve boodschap. En dat is met de huidige economische crisis, consumentenwantrouwen en de winter voor de deur een lichtpuntje. En het sluit naadloos aan op mijn persoonlijke visie van marketing als drijvende kracht!’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Hoop’ (uitgegeven door Nieuw Amsterdam) is het nieuwe boek van Roland van der Vorst ‘In dit bijzonder vormgegeven en rijk geïllustreerde boek ontrafelt Roland van der Vorst het geheim achter het oproepen van hoop. Aan de hand van inzichten uit de psychologie, filosofie, sociologie en geschiedenis beschrijft hij een inspirerende theorie over een fascinerend fenomeen dat ons dagelijks drijft.’
De Seizoenen van de Tijdgeest (uitgegeven door Scriptum).
‘Tom Kniesmeijer koppelt het recente culturele verleden aan een toekomstvisie en legt de culturele patronen bloot die het dagelijks leven, de populaire cultuur (muziek, kunst, film, televisie), de politiek en de bedrijfsstrategie beïnvloeden. Wanneer je de tijdgeest indeelt in seizoenen, ontstaat een coherent en aansprekend beeld van de Nederlandse cultuur door de jaren heen en ontstaan duidelijke contouren voor de toekomst.’
Het enige wat je hoeft te doen om kans te maken op een van deze boeken, is aan te geven wat volgens jou de marketingtop en -flop wordt in 2010.
Dat kan hier, of je via een tweet aan @molblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid