Overslaan en naar de inhoud gaan

Boeken te winnen: 3x De Superpromoter, 1x Hoop, 1x De Seizoenen van de Tijdgeest

MolBlog geeft 5 boeken weg. 3 exemplaren van ‘De Superpromoter’, 1 van ‘Hoop’, en 1 van ‘De Seizoenen van de Tijdgeest’. Wil…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dick Kortekaas schreef een recensie over De Superpromoter (uitgegeven door Van Duuren Management ) op : ‘Het boek De Superpromotor - van Rijn Vogelaar - is een pleidooi voor een ander paradigma, waarin de kracht van het enthousiasme centraal staat. Het toepassen van dit nieuwe paradigma verandert de huidige praktijk van productontwikkeling, marketing, marktonderzoek en de bedrijfsvoering.’

related partner content for mobile comes here

Kortekaas’ conclusie over het boek: ‘Het boek inspireert, leest lekker weg en heeft een positieve boodschap. En dat is met de huidige economische crisis, consumentenwantrouwen en de winter voor de deur een lichtpuntje. En het sluit naadloos aan op mijn persoonlijke visie van marketing als drijvende kracht!’

(uitgegeven door Nieuw Amsterdam) is het nieuwe boek van Roland van der Vorst ‘In dit bijzonder vormgegeven en rijk geïllustreerde boek ontrafelt Roland van der Vorst het geheim achter het oproepen van hoop. Aan de hand van inzichten uit de psychologie, filosofie, sociologie en geschiedenis beschrijft hij een inspirerende theorie over een fascinerend fenomeen dat ons dagelijks drijft.’

(uitgegeven door Scriptum).
‘Tom Kniesmeijer koppelt het recente culturele verleden aan een toekomstvisie en legt de culturele patronen bloot die het dagelijks leven, de populaire cultuur (muziek, kunst, film, televisie), de politiek en de bedrijfsstrategie beïnvloeden. Wanneer je de tijdgeest indeelt in seizoenen, ontstaat een coherent en aansprekend beeld van de Nederlandse cultuur door de jaren heen en ontstaan duidelijke contouren voor de toekomst.’

Het enige wat je hoeft te doen om kans te maken op een van deze boeken, is aan te geven wat volgens jou de marketingtop en -flop wordt in 2010.
Dat kan hier, of je via een tweet aan .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in