Overslaan en naar de inhoud gaan

Potentie voor internet marketing in de groene sector

Vorige maand verscheen er een artikel in het Amerikaanse tijdschrift Greenhouse Grower over de inzet van mobiele media in de groene sector.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige maand verscheen er een in het Amerikaanse tijdschrift Greenhouse Grower over de inzet van mobiele media in de groene sector. In een interview met Steve Cissel van werd de rol hiervan nader belicht.

related partner content for mobile comes here

Steve Cissel is de initiatiefnemer van de website . Een marktplaats op internet om vraag en aanbod in de sector bij elkaar te brengen. Tuinders worden hiermee verbonden met de consument, waardoor ze dichter bij de eindconsument staan. Consumenten krijgen veel achtergrondinformatie over de producten. Het is een vervolg op enkele andere initiatieven van andere bedrijven in andere sectoren. In het artikel noemt Cissel er enkelen. Hierop voortbouwend onstond het idee van een tuingids, om tuinierders, maar ook andere potentiele consumenten nader te informeren over planten, groenten (eigen kweek is booming!), bomen en struiken.

De zelf is een iPhone applicatie, met een database van ruim 14.000 planten. Het toont foto's van betreffende planten, achtergrondinformatie en niet onbelangrijk: waar betreffende planten te koop zijn.

Een mooi voorbeeld van inzet van mobiele media, dat kan leiden tot een transactie, maar ook om mensen achtergrondinformatie te verschaffen, in een ogenschijnlijk niet high-tech sector (hetgeen niet het geval is trouwens!).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in