Overslaan en naar de inhoud gaan

Red Bull-actie voor sugarfree: Hint & Vind

Red Bull is gestart met een actie om de suikervrije variant van zijn energiedrankje te promoten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is gestart met een actie om de suikervrije variant van zijn energiedrankje te promoten.

related partner content for mobile comes here

Het merk zegt dat zowel mannen als vrouwen graag Red Bull Sugarfree drinken als alternatief voor Red Bull of Cola light en Zero, maar dat de bekendheid van het product nog relatief laag is. Ook weet de consument niet zo goed waar Red Bull Sugarfree te koop is. De reden waarom het merk de distributie heeft uitgebreid.

Om dus kenbaar te maken dat Red Bull Sugarfree op veel plekken te koop is, start Red Bull met een grote campagne waarbij het suikervrije drankje, naast de gebruikelijke plaatsen, ook op de ‘vreemde plekken’ ligt zoals in het bos of op het dak.

Op staan aanwijzingen voor het vinden van de verborgen Red Bull Sugarfree packs.

Wanneer alle verstopte actiepacks gevonden zijn, start op 1 september de vijfdaagse online finale zoektocht. Red Bull: ‘De speurder legt een weg af via diverse websites, social networks en andere platforms op het internet. De deelnemer die op slimme wijze als eerste de finale code kraakt, krijgt een geheel verzorgde reis naar één van de grote Red Bull events ter wereld. Via de website van Hint & Vind en de officiële van Red Bull wordt na 8 september 2010 de winnaar bekend gemaakt.’

De Hint & Vind actie heeft ook het doel het aantal Nederlandse fans op Facebook te doen stijgen (de internationale Red Bull Facebook-pagina telt momenteel ruim zeven miljoen leden). Naast ondersteuning op internet, tv en radio zal Red Bull Sugarfree ook op de winkelvloer aandacht krijgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in