Overslaan en naar de inhoud gaan

Inhaakaward Pink Ribbon Magazine 2010

'Live Pink to Inspire' is het nieuwe thema van het Pink Ribbon Magazine 2010. De organisatie roept adverteerders op in te haken op dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pink Ribbon Magazine staat dit jaar geheel in het teken van inspiratie. De organisatie roept ook dit jaar adverteerders en reclamebureaus op om een advertentie te maken die past bij het thema. Voor het eerst is hier ook een prijs mee te winnen: de Pink Ribbon Magazine Inhaakaward 2010.
De winnaar van de Pink Ribbon Inhaakaward wordt bekendgemaakt tijdens de lancering van Pink Ribbon Magazine op 30 september 2010. Naast deze award ontvangt de winnaar gratis mediaruimte in de off- en online media van Sanoma ter waarde van 25.000 euro (bruto, incl. bureaucommissie, excl. BTW). De tweede prijs is een platform en VIP treatment tijdens de Media Parade 2011. Derde prijs: een kaart voor het congres Tedx.
De Criteria:
- Het thema inspiratie moet duidelijk tot uiting komen in de advertentie/campagne
- Het formaat van de advertentie/campagne moet minimaal 1/1 pagina. Het tarief voor een 1/1 pagina is €7.995, -.
- Originaliteit en creativiteit worden uiteraard zeer gewaardeerd
- N.B.: aangezien het magazine een bewaarfunctie heeft, is bij een aanbieding of actie in de advertentie het vermelden van de einddatum noodzakelijk

related partner content for mobile comes here

De Jury bestaat uit Marc Oosterhout (N=5), managing director, bestuurslid Sire en Vea, Astrid Prummel, adjunct hoofdredacteur Adformatie, Ellen de Jong Pink Ribbon Magazine, hoofdredacteur en Anita Mooiweer, Pink Ribbon Magazine, uitgever

De inzendingen kunnen tot uiterlijk 1 september 2010 aangeleverd worden. Voor meer informatie over adverteren in Pink Ribbon Magazine: Rob Zomer, salesmanager Glossies, .

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in