Inhaakaward Pink Ribbon Magazine 2010
Pink Ribbon Magazine staat dit jaar geheel in het teken van inspiratie. De organisatie roept ook dit jaar adverteerders en reclamebureaus op om een advertentie te maken die past bij het thema. Voor het eerst is hier ook een prijs mee te winnen: de Pink Ribbon Magazine Inhaakaward 2010.
De winnaar van de Pink Ribbon Inhaakaward wordt bekendgemaakt tijdens de lancering van Pink Ribbon Magazine op 30 september 2010. Naast deze award ontvangt de winnaar gratis mediaruimte in de off- en online media van Sanoma ter waarde van 25.000 euro (bruto, incl. bureaucommissie, excl. BTW). De tweede prijs is een platform en VIP treatment tijdens de Media Parade 2011. Derde prijs: een kaart voor het congres Tedx.
De Criteria:
- Het thema inspiratie moet duidelijk tot uiting komen in de advertentie/campagne
- Het formaat van de advertentie/campagne moet minimaal 1/1 pagina. Het tarief voor een 1/1 pagina is €7.995, -.
- Originaliteit en creativiteit worden uiteraard zeer gewaardeerd
- N.B.: aangezien het magazine een bewaarfunctie heeft, is bij een aanbieding of actie in de advertentie het vermelden van de einddatum noodzakelijk
De Jury bestaat uit Marc Oosterhout (N=5), managing director, bestuurslid Sire en Vea, Astrid Prummel, adjunct hoofdredacteur Adformatie, Ellen de Jong Pink Ribbon Magazine, hoofdredacteur en Anita Mooiweer, Pink Ribbon Magazine, uitgever
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe inzendingen kunnen tot uiterlijk 1 september 2010 aangeleverd worden. Voor meer informatie over adverteren in Pink Ribbon Magazine: Rob Zomer, salesmanager Glossies, r.zomer@sanoma-uitgevers.nl.
Zie ook www.sanoma-adverteren.nl/pinkribbon.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid