
De uitpakfilmpjes die Superheroes maakte voor de nieuwe smartphone van LG (met de onuitspreekbare naam Optimus 4XHD) kenmerkten zich door de droge toon. Hoe krijg je zoiets verkocht aan de klant? Vijverberg licht het toe.
Ook doet hij uit de doeken hoe het boek 'Hoopla' over Crispin+Porter Bugusky hem inspireert. Ter plekke krijgt hij nog kippenvel van het digitale hoogstandje The Wilderness Downtown van Arcade Fire en Google Chrome.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftTot slot legt hij de lat voor Superheroes hoog door een All Time Favorite-campagne van klant Diesel te kiezen.
Piece of Work is een productie van Big Shots in samenwerking met Adformatie. De presentatie is in handen van Susanne van Nierop.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee