Piece of Work met Rogier Vijverberg (SuperHeroes)
Rogier Vijverberg (creative director Superheroes) vertelt in een nieuwe aflevering van Piece of Work over hoe je een LG-smartphone via…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De uitpakfilmpjes die Superheroes maakte voor de nieuwe smartphone van LG (met de onuitspreekbare naam Optimus 4XHD) kenmerkten zich door de droge toon. Hoe krijg je zoiets verkocht aan de klant? Vijverberg licht het toe.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ook doet hij uit de doeken hoe het boek 'Hoopla' over Crispin+Porter Bugusky hem inspireert. Ter plekke krijgt hij nog kippenvel van het digitale hoogstandje The Wilderness Downtown van Arcade Fire en Google Chrome.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTot slot legt hij de lat voor Superheroes hoog door een All Time Favorite-campagne van klant Diesel te kiezen.
Piece of Work is een productie van Big Shots in samenwerking met Adformatie. De presentatie is in handen van Susanne van Nierop.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid