Ohra lanceert commercial 'De Nek'
De campagne werd gemaakt door Joe Public Take-Away Advertising. In de nieuwe zorgcampagne van OHRA is 'duidelijkheid voor klanten' het centrale thema. De tv-commercial laat de verzekeraar zien wat de gevolgen kunnen zijn als klanten niet direct weten waar ze aan toe zijn. Een Nederlands stel krijgt een klein ongeluk op weg naar de wintersportvakantie. Door een inschattingsfout van de lokale hulpdiensten in Zwitserland loopt het incident behoorlijk uit de hand.
Via sociale media is de commercial zonder afzender aangejaagd om extra attentiewaarde te creëren. Het seeden van de viral leverde op verschillende sites en blogs, waaronder YouTube, tienduizenden views op. Sabel Online ondersteunde bij de seeding.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe commercial
De trailer
Credits:
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Strategie: Jeroen van Eck
Creatie: Bart Oostindie en Antoine Houtsma
Account: Esther de Leeuw
Producer bureau: Denise Willigers
Productiemaatschappij: CZAR
Regisseur: Bart Timmer
Producer: Willem Bos
Geluid: FC Walvisch
Verantwoordelijk bij OHRA: Niels Neessen, Simone Tordoir
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid