Overslaan en naar de inhoud gaan

Ohra lanceert commercial 'De Nek'

Ohra heeft zijn nieuwe zorgcampagne gelanceerd. De commercial 'De nek' werd via sociale media aangejaagd met een trailer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne werd gemaakt door Joe Public Take-Away Advertising. In de nieuwe zorgcampagne van OHRA is 'duidelijkheid voor klanten' het centrale thema. De tv-commercial laat de verzekeraar zien wat de gevolgen kunnen zijn als klanten niet direct weten waar ze aan toe zijn. Een Nederlands stel krijgt een klein ongeluk op weg naar de wintersportvakantie. Door een inschattingsfout van de lokale hulpdiensten in Zwitserland loopt het incident behoorlijk uit de hand.

related partner content for mobile comes here

Via sociale media is de commercial zonder afzender aangejaagd om extra attentiewaarde te creëren. Het seeden van de viral leverde op verschillende sites en blogs, waaronder YouTube, tienduizenden views op. Sabel Online ondersteunde bij de seeding.

De commercial

De trailer

Credits:
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Strategie: Jeroen van Eck
Creatie: Bart Oostindie en Antoine Houtsma
Account: Esther de Leeuw
Producer bureau: Denise Willigers
Productiemaatschappij: CZAR
Regisseur: Bart Timmer
Producer: Willem Bos
Geluid: FC Walvisch
Verantwoordelijk bij OHRA: Niels Neessen, Simone Tordoir

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in