(Campagne) Het Nieuwe Werken in roze badjas
Deze maandagmorgen kon je ze zien zitten, op 20 drukke verkeers- en openbaar vervoerlocaties: Nieuwe Werkers, gehuld in een roze badjas.
Relaxt een krant lezend starten zij de werkdag. Met de actie wordt aandacht gevraagd voor de Week van het Nieuwe Werken, die loopt van 12 tot en met 16 november, en onderdeel is van de campagne ‘Het Nieuwe Werken doe je zelf!’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
‘Het Nieuwe Werken doe je zelf!’ is een initiatief van Natuur & Milieu. Hoofdpartners zijn het Platform Slim Werken Slim Reizen, Kinderopvang Nederland en Nationale Postcode Loterij.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaPartners zijn ABN Amro, Centraal Beheer Achmea, Concorde, Het Nieuwe Rijden, Microsoft, Regus |NS station2station, TelewerkforumHNW en Veldhoen + Company.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid