Overslaan en naar de inhoud gaan

Nickelodeon 9 jaar marktleider

[Advertorial] Nickelodeon is al 9 jaar marktleider en blijft in 2013 de grootste, bekendste en meest populaire kindertelevisiezender voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ongeacht de toenemende fragmentatie van de kindertelevisiemarkt, blijft Nickelodeon onverminderd sterk en marktleider.

related partner content for mobile comes here

'Nickelodeon zet kinderen op de eerste plaats,' zegt Josine van der Knoop, Trade Marketing Manager van Be Viacom. 'Wij zijn de enige kindertelevisiezender met een toegewijde focus op kinderen. En waar kinderen gaan, zullen gezinnen volgen. De cijfers bewijzen dat kinderen dol op ons zijn en dat we geliefd zijn bij ouders. Met ons uitgebreide portfolio van kinderzenders Nick Jr, Kindernet, Nickelodeon, Nick Toons, Nick Hits en Teen Nick, gooien we hoge ogen bij onze belangrijkste doelgroepen.'

Voor 2013 heeft Nickelodeon weer een uitgebreid aanbod content op het programma staan: van cartoons tot life-action, van wereldwijde hits tot locale kijkcijferdrijvers. Van der Knoop: 'Het ontwikkelen van mooie verhalen is een onderdeel van ons dna. Ons doel is om al deze mooie verhalen overal te delen met ons publiek via alle platformen zoals tv, cinema, online, apps, tijdschriften, recreatie, evenementen en consumer products.'

Wat betekent dit voor de adverteerder? 'Met onze mondiale kracht en kennis, locale gedrevenheid en expertise en hoog bereik en impact onder kinderen en gezinnen, biedt Nickelodeon haar zakelijke partners de meest succesvolle mediacampagnes, met de hoogste kwaliteit tegen de best mogelijke prijs. Wij weten hoe we kinderen het beste kunnen bereiken en activeren voor het realiseren van doelstellingen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in