Nickelodeon 9 jaar marktleider


Ongeacht de toenemende fragmentatie van de kindertelevisiemarkt, blijft Nickelodeon onverminderd sterk en marktleider.
'Nickelodeon zet kinderen op de eerste plaats,' zegt Josine van der Knoop, Trade Marketing Manager van Be Viacom. 'Wij zijn de enige kindertelevisiezender met een toegewijde focus op kinderen. En waar kinderen gaan, zullen gezinnen volgen. De cijfers bewijzen dat kinderen dol op ons zijn en dat we geliefd zijn bij ouders. Met ons uitgebreide portfolio van kinderzenders Nick Jr, Kindernet, Nickelodeon, Nick Toons, Nick Hits en Teen Nick, gooien we hoge ogen bij onze belangrijkste doelgroepen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoor 2013 heeft Nickelodeon weer een uitgebreid aanbod content op het programma staan: van cartoons tot life-action, van wereldwijde hits tot locale kijkcijferdrijvers. Van der Knoop: 'Het ontwikkelen van mooie verhalen is een onderdeel van ons dna. Ons doel is om al deze mooie verhalen overal te delen met ons publiek via alle platformen zoals tv, cinema, online, apps, tijdschriften, recreatie, evenementen en consumer products.'
Wat betekent dit voor de adverteerder? 'Met onze mondiale kracht en kennis, locale gedrevenheid en expertise en hoog bereik en impact onder kinderen en gezinnen, biedt Nickelodeon haar zakelijke partners de meest succesvolle mediacampagnes, met de hoogste kwaliteit tegen de best mogelijke prijs. Wij weten hoe we kinderen het beste kunnen bereiken en activeren voor het realiseren van doelstellingen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid