Overslaan en naar de inhoud gaan

Maximum in de prijzen bij CEA

Bij de international Creative Excellence Award Show For Best Employer Branding And Recruitment Advertising (CEA) is Maximum Employment…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maximum won The Grand Prize en 3 x goud voor de Koninklijke Landmacht (i.s.m. Publicis Amsterdam), 2 x goud en 1 x brons voor Novartis (Maximum China), 1 x zilver voor ASVZ, 1 x brons voor de RET, 1 x brons voor de Belastingdienst (Maximum Nederland) en 1 x brons voor ‘Inside China’s Talent’, een onderzoeksrapport van Maximum China.
Met 11 awards was Maximum daarmee het bureau dat in de prestigieuze categorie Global Communications de meeste awards ontving. Andere bekroonde bureaus waren het vooraanstaande Engelse aia (1 x goud voor Thales en 2 x brons voor de London Metropolitan Police), TMP Worldwide VS (1 x goud voor Procter & Gamble en 1 x zilver voor L’Oréal), JWT Insde VS (1 x Brons voor American Express), Hodes 4 People France (1 x zilver voor Sogeti) J. Morrison Group VS (1 x brons voor Event Cinemas) en Hodes Australia (1 x brons voor Novartis).
Ook het Nederlandse ACA werd bekroond en ontving brons voor de Koninklijke Marine.

related partner content for mobile comes here

De CEA award is de enige reclameprijs voor arbeidsmarktcommunicatie met een internationale categorie: global communications. Een jury van 20 internationale employer branding professionals beoordeelde de inzendingen en bekroonde 22 inzendingen in de categoriën Print Publication Ad, Print Promotion or Colleteral, Non-Print Promotional or Colleteral, Event Marketing Strategy, Mobile Marketing Strategy en Online Media, Best Multimedia Campaign en Other.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in