Hak begint landelijke bruinebonenwedstrijd
Voor de wedstrijd heeft startpakketten klaarliggen met een officiële wedstrijdboon, die op www.hakbruinebonen.nl aangevraagd kunnen worden. Eenmaal thuis ontvangen en geplant, hebben deelnemers 3 weken de tijd om hun boon uit te laten groeien tot de hoogste bonenplant van Nederland. Tijdens de wedstrijd kunnen deelnemers hun plant met bijgeleverd meetlint meten en foto's uploaden om de voortgang te laten zien.
De campagne wordt ondersteund met een door Lemz ontwikkelde tv tag-on en een pr & seeding offensief. Leerlingen van Basisschool de Stek in Houten mochten als eerste aan de wedstrijd beginnen, maar krijgen de komende 2 maanden concurrentie van de rest van Nederland.
Concept: Rogier Verbeek, Matthijs Schoo
Art Direction: Floor Haverkamp Begemann
Copywriter: Annelied van de Weg
Strategie: Tim Claassen
Account: Suus de Jong, Mariken Bongers
Designer: Henrik van der Zwet
Productie TV: ShoSho
Technische realisatie website: Code d’Azur
Verantwoordelijk bij de klant: Sanne Merkelbach, Lienemijn Verploeg, Ron Rutgers, Joke Pronk
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid