
Een vraag in een privébericht aan Lidl leidt ertoe dat de verjaardag van de 2-jarige Julian niet snel vergeten zal worden.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens1. Vanwege een ernstige ziekt gebruikt Julian veel meer luiers.
2. Daarom riep moeder Marloes de hulp in van Lidl.
3. Je kunt wel zien dat Lidl heeft uitgepakt voor het gezin.
4. Lidl reageert bescheiden.
5. Het bericht van Marloes is honderden keren gedeeld en de lieve reacties stromen binnen.
6. Fijne verjaardag, Julian!
Lees ook Vrouw koopt pop bij Bol.com en staat voor lullige verrassing
Met dank aan Audrey. Bron: Facebookbericht Lidl
Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Steve van Velzen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee