Overslaan en naar de inhoud gaan

24 jonge talenten ontvangen Starcom-diploma

Vorige week was de uitreiking van Starcom’s interne trainings en opleidingsprogramma ‘STEP-IN’ voor jonge talenten in de media.
Publicis Groupe

THE POWER OF ONE. Publicis Groupe bundelt de kracht van al haar expertises om levensechte ideeën te creëren. We zijn 7 disciplines onder één dak. Data, technologie, media, digitaal, creatie, pr en productie.Dé plek voor krachtige partnerships. Door de naadloze synchronisatie van onze disciplines, zijn wij in staat om persoonlijke klantervaringen op schaal te ontwikkelen. Creativiteit maakt hierbij het onderscheid. VIVA LA DIFFERENCE

Lees meer

 

Lees minder
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

STEP-IN is een cursus van meerdere weken waarin alle relevante media- en communicatiekennis en ontwikkelingen worden bijgebracht aan jong talent. Deze intensieve cursus, wordt afgesloten met een examen én een casepresentatie. De case was gebouwd rondom een vraagstuk van een nieuwe klant van Starcom.


 
Naast mediaplannings- en strategie theorieën, worden de cursisten ook getoetst op het gebruik van data, tools, nieuwste technologieën en creativiteit, allemaal vanuit de Starcom filosofie – Human Experience. Binnen de Human Experience filosofie, staat het kennen en begrijpen van mensen centraal, en het beïnvloeden en veranderen van gedrag. De organisatie is ingericht om creatieve oplossingen en experiences te bieden aan haar klanten. Talent en ontwikkeling (professioneel en persoonlijk) staan daarom hoog in het vaandel.
 
Starcom, onderdeel van Publicis One, heeft de afgelopen 1.5 jaar een sterke groei doorgemaakt, waardoor het aantal medewerkers bijna verdubbeld is. Daar waar vorig jaar 9 Starcommers hun STEP-IN diploma behaalde, waren het dit jaar 24. Het cursusprogramma helpt nieuwe medewerkers te laten integreren in de Starcom cultuur. Dat zij beschikken over het juiste ‘Starcom DNA’ is al gebleken bij het aantrekken van deze nieuwe talenten. Hier wordt namelijk sterk op geselecteerd, ook bij de toekomstige talenten die Starcom nog zoekt.

Publicis One, heeft de afgelopen 1.5 jaar een sterke groei doorgemaakt, waardoor het aantal medewerkers bijna verdubbeld is. Daar waar vorig jaar 9 Starcommers hun STEP-IN diploma behaalde, waren het dit jaar 24. Het cursusprogramma helpt nieuwe medewerkers te laten integreren in de Starcom cultuur. Dat zij beschikken over het juiste ‘Starcom DNA’ is al gebleken bij het aantrekken van deze nieuwe talenten. Hier wordt namelijk sterk op geselecteerd, ook bij de toekomstige talenten die Starcom nog zoekt.


STEP-IN_1.png
STEP-IN_1.png

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Publicis Groupe

THE POWER OF ONE. Publicis Groupe bundelt de kracht van al haar expertises om levensechte ideeën te creëren. We zijn 7 disciplines onder één dak. Data, technologie, media, digitaal, creatie, pr en productie.Dé plek voor krachtige partnerships. Door de naadloze synchronisatie van onze disciplines, zijn wij in staat om persoonlijke klantervaringen op schaal te ontwikkelen. Creativiteit maakt hierbij het onderscheid. VIVA LA DIFFERENCE

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in