24 jonge talenten ontvangen Starcom-diploma
THE POWER OF ONE. Publicis Groupe bundelt de kracht van al haar expertises om levensechte ideeën te creëren. We zijn 7 disciplines onder één dak. Data, technologie, media, digitaal, creatie, pr en productie.Dé plek voor krachtige partnerships. Door de naadloze synchronisatie van onze disciplines, zijn wij in staat om persoonlijke klantervaringen op schaal te ontwikkelen. Creativiteit maakt hierbij het onderscheid. VIVA LA DIFFERENCE
Lees meer
STEP-IN is een cursus van meerdere weken waarin alle relevante media- en communicatiekennis en ontwikkelingen worden bijgebracht aan jong talent. Deze intensieve cursus, wordt afgesloten met een examen én een casepresentatie. De case was gebouwd rondom een vraagstuk van een nieuwe klant van Starcom.
Naast mediaplannings- en strategie theorieën, worden de cursisten ook getoetst op het gebruik van data, tools, nieuwste technologieën en creativiteit, allemaal vanuit de Starcom filosofie – Human Experience. Binnen de Human Experience filosofie, staat het kennen en begrijpen van mensen centraal, en het beïnvloeden en veranderen van gedrag. De organisatie is ingericht om creatieve oplossingen en experiences te bieden aan haar klanten. Talent en ontwikkeling (professioneel en persoonlijk) staan daarom hoog in het vaandel.
Starcom, onderdeel van Publicis One, heeft de afgelopen 1.5 jaar een sterke groei doorgemaakt, waardoor het aantal medewerkers bijna verdubbeld is. Daar waar vorig jaar 9 Starcommers hun STEP-IN diploma behaalde, waren het dit jaar 24. Het cursusprogramma helpt nieuwe medewerkers te laten integreren in de Starcom cultuur. Dat zij beschikken over het juiste ‘Starcom DNA’ is al gebleken bij het aantrekken van deze nieuwe talenten. Hier wordt namelijk sterk op geselecteerd, ook bij de toekomstige talenten die Starcom nog zoekt.
Publicis One, heeft de afgelopen 1.5 jaar een sterke groei doorgemaakt, waardoor het aantal medewerkers bijna verdubbeld is. Daar waar vorig jaar 9 Starcommers hun STEP-IN diploma behaalde, waren het dit jaar 24. Het cursusprogramma helpt nieuwe medewerkers te laten integreren in de Starcom cultuur. Dat zij beschikken over het juiste ‘Starcom DNA’ is al gebleken bij het aantrekken van deze nieuwe talenten. Hier wordt namelijk sterk op geselecteerd, ook bij de toekomstige talenten die Starcom nog zoekt.
THE POWER OF ONE. Publicis Groupe bundelt de kracht van al haar expertises om levensechte ideeën te creëren. We zijn 7 disciplines onder één dak. Data, technologie, media, digitaal, creatie, pr en productie.Dé plek voor krachtige partnerships. Door de naadloze synchronisatie van onze disciplines, zijn wij in staat om persoonlijke klantervaringen op schaal te ontwikkelen. Creativiteit maakt hierbij het onderscheid. VIVA LA DIFFERENCE
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid