Overslaan en naar de inhoud gaan

9 hardnekkige vooroordelen over PR-bureaus en waarom ze niet kloppen

Geen branche waar zoveel misverstanden over bestaan als de PR-branche. Vooral bureaus mogen nog wel wat meer aan hun eigen PR doen. Maar…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Geen branche waar zoveel misverstanden over bestaan als de PR-branche. Vooral bureaus mogen nog wel wat meer aan hun eigen PR doen. Maar ja. Geen tijd. Te druk met de klant. In Communicatie van september verschijnt ter gelegenheid van de Dutch PR Awards op 14 september een speciale bijlage van de VPRA waarin met al die vooroordelen wordt afgerekend. We vroegen enkele bureaus naar hardnekkige misverstanden. Hier alvast een voorproefje.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in