KPN wint en verliest in boetes Opta


Het gaat om een boete die KPN was opgelegd wegens een kortingsactie in 2006 aan zakelijke klanten. Volgens de Opta was de kortingsregeling van KPN discriminatoir. De toezichthouder legde het bedrijf een boete op van ruim een half miljoen euro. De rechtbank acht dit terecht. Maar KPN is nog steeds van mening dat de korting gegeven had mogen worden en liet dinsdag weten beroep aan te tekenen bij het College van Beroep voor het Bedrijfsleven.
Een andere zaak die KPN tegen een boete van Opta had aangespannen, is door de rechter wel gegrond verklaard. Daarbij gaat het om een boete die is opgelegd wegen afspraken die KPN heeft gemaakt in het kader van haar toenmalige Klant Partner Programma. De rechtbank oordeelde dat daarmee niets aan de hand was.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid