Ako lanceert digitale ‘Carrousel’


Ter uitbreiding van de Ako Tijdschriften App, waarmee op de iPad tijdschriften gelezen kunnen worden, lanceert Ako de Ako Carrousel. Hiermee kunnen lezers alle covers van de laatste edities van meer dan 125 titels bekijken en door de eerste pagina’s bladeren. Tevens is er een platform toegevoegd, de Ako Carrousel is ook geschikt voor de iPhone. Audax Digital zegt hierover: ‘Hiermee brengt de Ako Carrousel als eerste in Nederland de digitale beleving van tijdschriften ook naar mobiel.’ Volgens Dennis Mikkelsen, manager Audax Digital was mobiel de ontbrekende factor in het assortiment aan platformen.
De Ako Tijdschriften App en de Ako Carrousel kwamen tot stand door een samenwerking met MagWorld, onderdeel van Aemotion, gespecialiseerd in multiplatform communicatie-oplossingen. De Ako Tijdschriften App realiseerde totnogtoe 90.000 downloads.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid