Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenbond met campagne rond abonnementen telecom

Het is voor consumenten steeds gecompliceerder om een keuze te maken uit het grote aanbod abonnementen en bundels die telecomproviders…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne, met een speciale , moet helpen bij het maken van een keuze. Vorig jaar kwamen er bij de Consumentenbond ongeveer 7500 meldingen binnen over mobiele telefoons en abonnementen. 'Consumenten weten vaak niet waar ze met hun vragen en bezwaren terecht kunnen, bijvoorbeeld over rekeningen', zegt een woordvoerder tegen .
78 Procent niet weet wat bijvoorbeeld een downloadsnelheid van 200 kbps betekent, zo blijkt uit een enquête die de Consumentenbond hield onder ruim duizend consumenten. Toch vindt 80 procent van de consumenten wel dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor de keuze van hun abonnement. 'Terwijl de grote providers op dit moment zo’n 250 verschillende abonnemten bieden', aldus de zegsman.
Uit het onderzoek blijkt verder dat veel verkopers in telecomwinkels niet altijd de juiste informatie paraat hebben.

related partner content for mobile comes here

Bron: nu.nl.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in