Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Grand’Italia en Alitalia

Grand’Italia begint een joint promotion met vliegtuigmaatschappij Alitalia in de vorm van een online spel: Elke dag op Reis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met dit online spel test de deelnemer zijn kennis over de Italiaanse keuken en maakt hij elke dag kans op 2 vliegtickets naar een Italiaanse stad. Bovendien ontvangt iedere deelnemer een kortingscode voor vliegtickets van Alitalia.

related partner content for mobile comes here

Donderdag 25 augustus wordt het spel geïntroduceerd. Spelers moeten bestemmingen van Alitalia combineren met de juiste streekgerechten binnen de zogenaamde vliegtijd. Deze Italiaanse gerechten zijn overigens als recept weer terug te vinden op .

Maaike Klijberg, marketingmanager van Grand’Italia: 'De game en de samenwerking met Alitalia is voor ons de juiste stap in de beleving van de Elke dag echt Italiaans-campagne. We willen zo de Italiaanse levensstijl binnen handbereik brengen.' De campagne ging in maart van start.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in