Samenwerking Grand’Italia en Alitalia
Met dit online spel test de deelnemer zijn kennis over de Italiaanse keuken en maakt hij elke dag kans op 2 vliegtickets naar een Italiaanse stad. Bovendien ontvangt iedere deelnemer een kortingscode voor vliegtickets van Alitalia.
Donderdag 25 augustus wordt het spel geïntroduceerd. Spelers moeten bestemmingen van Alitalia combineren met de juiste streekgerechten binnen de zogenaamde vliegtijd. Deze Italiaanse gerechten zijn overigens als recept weer terug te vinden op granditalia.nl.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaMaaike Klijberg, marketingmanager van Grand’Italia: 'De game en de samenwerking met Alitalia is voor ons de juiste stap in de beleving van de Elke dag echt Italiaans-campagne. We willen zo de Italiaanse levensstijl binnen handbereik brengen.' De campagne ging in maart van start.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid