Overslaan en naar de inhoud gaan

Ieder(in) nieuwe merknaam CG-Raad en Platform VG

Koeweiden Postma ontwikkelde een nieuw merk voor twee miljoen Nederlanders met een beperking.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ieder(in) is de nieuwe naam voor de koepelorganisatie van mensen met een lichamelijke handicap, verstandelijke beperking of chronische ziekte (voorheen CG-Raad en Platform VG).

Koeweiden Postma ontwikkelde het logo, de nieuwe identiteit en communicatiestijl. 

related partner content for mobile comes here

Ieder(in) is met 250 aangesloten organisaties het grootste netwerk in Nederland van mensen met een beperking en maakt zich sterk voor een samenleving waarin iedereen kan meedoen en niemand wordt uitgesloten.

Om dit ideaal steeds voor ogen te houden is gekozen voor de naam Ieder(in). 

De naam is vanuit de organisatie zelf gekomen.

Voor de doorvertaling naar alle online communicatie werd samengewerkt met het Amsterdamse bureau 52 graden noorderbreedte.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in