Overslaan en naar de inhoud gaan

Google werkt aan merkenpagina’s Google+

Google meldt hard te werken aan businessprofielen op Google+. Het bedrijf verwacht binnen een paar maanden met zulke profielen te komen.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Want daar zijn de profielen op Google+ nog niet geschikt voor. Zo meldt Christian Oestlien - binnen Google verantwoordelijk voor Google+ - op zijn .

related partner content for mobile comes here

Oestlien riep enkele weken terug bedrijven op zich te melden voor een test, maar kreeg daar zoveel respons op dat men besloten heeft het op een andere manier aan te pakken. Slechts een paar merken mogen nu meewerken aan de test, maar Google belooft sneller te werken en over een paar maanden met de eerste publieke bedrijfsprofielen te komen.

Google vraagt merken om tot die tijd geen profiel aan te maken in Google+. De profielen zijn immers alleen geschikt voor personen, en niet gebouwd voor gebruik door merken of bedrijven, aldus Oestlien: ‘Als je het goed wilt doen, is het beter nog even te wachten. In de tussentijd gaan we door met het sluiten van pagina’s van bedrijven op Google+. Ik raad bedrijven aan een persoon aan te wijzen, die het merk wil representeren op Google+, via een persoonlijk profiel.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in