Google werkt aan merkenpagina’s Google+
Want daar zijn de profielen op Google+ nog niet geschikt voor. Zo meldt Christian Oestlien - binnen Google verantwoordelijk voor Google+ - op zijn eigen Google+pagina.
Oestlien riep enkele weken terug bedrijven op zich te melden voor een test, maar kreeg daar zoveel respons op dat men besloten heeft het op een andere manier aan te pakken. Slechts een paar merken mogen nu meewerken aan de test, maar Google belooft sneller te werken en over een paar maanden met de eerste publieke bedrijfsprofielen te komen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisGoogle vraagt merken om tot die tijd geen profiel aan te maken in Google+. De profielen zijn immers alleen geschikt voor personen, en niet gebouwd voor gebruik door merken of bedrijven, aldus Oestlien: ‘Als je het goed wilt doen, is het beter nog even te wachten. In de tussentijd gaan we door met het sluiten van pagina’s van bedrijven op Google+. Ik raad bedrijven aan een persoon aan te wijzen, die het merk wil representeren op Google+, via een persoonlijk profiel.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid