Overslaan en naar de inhoud gaan

F1 Facebook-competitie Sikkens

Sikkens roept creatieven op mee te doen aan de Facebook-competitie The Slikkest Ride.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze maken dan kans op een tribuneplaats tijdens de Italiaanse Grand Prix voor de F1 op het circuit van Monza. Sikkens, het premium merk van AkzoNobel Car Refinishes. Sikkens is ook de officiële leverancier van verf aan het Vodafone McLaren Mercedes Formula 1 team.

related partner content for mobile comes here

Deelnemers kunnen hun favoriete vervoermiddel voorzien van een ‘complete makeover’ die past bij de stijl van een Formule 1-deelnemer. Het draait allemaal om het design. Door foto’s van hun ontwerp op te hangen aan de Sikkens maken teams kans op twee vliegtickets, hotelaccomodatie en twee Grandstand tickets voor Monza in september. Plus een exclusieve rondleiding door de pitstraat.

Op 26 augustus beslist F1-coureur Louis Hamilton beslissen wie The Slikkest Ride heeft ingestuurd en in september mag gaan kijken op het circuit van Monza.

Sikkens houdt deze wedstrijd omdat het 'bij verf om meer gaat dan slechts het product en de kleur. Het gaat zeker ook om creativiteit, om het koppelen van performance aan schoonheid'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in