Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM 24/7 bereikbaar via social media

KLM-klanten kunnen vanaf vandaag via Facebook, Twitter en Hyves 24 uur per dag en zeven dagen per week met KLM in contact treden. KLM is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo de vliegtuigmaatschappij op de website. KLM is al een tijdje aanwezig op Facebook en Twitter en onlangs kwam daar – specifiek voor de Nederlandse markt - Hyves bij.

related partner content for mobile comes here

Volgers kunnen er - in het Engels en Nederlands - terecht met vragen over reizen, zoals bagage, stoelreserveringen en het omboeken van tickets. Zij krijgen dan binnen één uur antwoord en eventuele problemen worden binnen 24 uur opgelost.
Tot voor kort gebeurde dit tussen 8 uur ’s ochtends en 23 uur ’s avonds, maar sinds vandaag kan men dus 24 uur per dag contact opnemen. Volgens KLM worden er ' s nachts ook veel vragen gesteld, en dat leidde voorheen tot een grote hoeveelheid aan antwoorden in de ochtend. Lastig voor KLM, maar ook voor klanten die om 3 uur 's nachts op antwoord wachten. Vandaar deze stap.

KLM heeft 'enkele tientallen fulltimers voor sociale media beschikbaar' (bron Nu.nl)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in