KLM 24/7 bereikbaar via social media


Zo meldt de vliegtuigmaatschappij op de website. KLM is al een tijdje aanwezig op Facebook en Twitter en onlangs kwam daar – specifiek voor de Nederlandse markt - Hyves bij.
Volgers kunnen er - in het Engels en Nederlands - terecht met vragen over reizen, zoals bagage, stoelreserveringen en het omboeken van tickets. Zij krijgen dan binnen één uur antwoord en eventuele problemen worden binnen 24 uur opgelost.
Tot voor kort gebeurde dit tussen 8 uur ’s ochtends en 23 uur ’s avonds, maar sinds vandaag kan men dus 24 uur per dag contact opnemen. Volgens KLM worden er ' s nachts ook veel vragen gesteld, en dat leidde voorheen tot een grote hoeveelheid aan antwoorden in de ochtend. Lastig voor KLM, maar ook voor klanten die om 3 uur 's nachts op antwoord wachten. Vandaar deze stap.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKLM heeft 'enkele tientallen fulltimers voor sociale media beschikbaar' (bron Nu.nl)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid