Overslaan en naar de inhoud gaan

Free RecordShop heeft een nieuw logo

Free Record Shop heeft vandaag voor het eerst haar nieuwe logo getoond.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft vandaag voor het eerst haar nieuwe logo getoond.

related partner content for mobile comes here

Het geel verdwijnt na ruim 36 jaar uit het logo.

De blauwe kleur blijft, maar wordt gecombineerd met zwart. Het voor de keten kenmerkende duimpje is met een knipoog in het nieuwe beeldmerk verwerkt (lees: het is heeeeel klein geworden. Voor mensen met een loep: het zit in het witte vlekje).

Het nieuwe logo is een eerste concrete uiting van de nieuwe positionering, schrijft de voormalige platenzaak.

'Het nieuwe logo zal voor de consument de eerste kennismaking zijn met het nieuwe Free Record Shop. In de komende maanden wordt het winkelbeeld aangepast, evenals alle winkelmaterialen, zoals tasjes, kadopapier en ticketverpakkingen', aldus Johan van Hees, Algemeen Directeur Free Record Shop.

Voor wie het niet meer weet, dit is het huidige logo:

Eerder maakte de entertainmentketen bekend de naam Free Record Shop te handhaven. De slogan 'That's entertainment' maakt in het nieuwe concept plaats voor 'Yource'.

Yource staat voor 'your source for entertainment' en verwijst naar ' het ongelimiteerde entertainmentassortiment' van de keten, aldus het persbericht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in