Consumentenbond opent meldpunt voor Ziggo
Vandaag heeft de Consumentenbond een meldpunt voor Ziggo geopend. Consumenten die problemen ondervinden met nieuwe of veranderde diensten en services van Ziggo kunnen op een speciale webformulier melding doen.
Met het meldpunt wil de Consumentenbond inventariseren om welke problemen het gaat, hoe groot deze zijn en in hoeverre nog gesproken kan worden van 'aanloopproblemen'. Dit alles om Ziggo zonodig te bewegen snel orde op zaken te stellen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaSinds 16 mei zijn telecom- en kabelaanbieders Multikabel, @Home en Casema samen gegaan als Ziggo. De Consumentenbond ontvangt iedere dag meer meldingen binnen van mensen die problemen ondervinden met bijvoorbeeld de internetverbinding.
Reden voor de bond om de aard en omvang van de problemen en klachten breder te inventariseren, aldus #039;ziggo'" title="meldpunt_'ziggo'">de verklaring op de website van de Consumentenbond.
Met het meldpunt (www.consumentenbond.nl/ziggo) wil de bond inzicht krijgen in de manier waarop Ziggo met de klachten omgaat. Het meldpunt is ook toegankelijk voor niet-leden van de Consumentenbond.
[update 13/06]: Ziggo biedt openlijk op de website haar excuses aan. "Het spijt ons dat de wachttijden zo lang zijn." Ziggo heeft op haar website een soort FAQ-pagina ingericht met de meest voorkomende klachten. Op deze manier tracht zij enigszins de communicatie met de Ziggo-klant te verbeteren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid