Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenbond opent meldpunt voor Ziggo

Vandaag heeft de Consumentenbond een meldpunt voor Ziggo geopend. Consumenten die problemen ondervinden met nieuwe of veranderde diensten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag heeft de Consumentenbond een meldpunt voor Ziggo geopend. Consumenten die problemen ondervinden met nieuwe of veranderde diensten en services van Ziggo kunnen op een melding doen.

related partner content for mobile comes here

Met het meldpunt wil de Consumentenbond inventariseren om welke problemen het gaat, hoe groot deze zijn en in hoeverre nog gesproken kan worden van 'aanloopproblemen'. Dit alles om Ziggo zonodig te bewegen snel orde op zaken te stellen.

Sinds 16 mei zijn telecom- en kabelaanbieders Multikabel, en Casema samen gegaan als Ziggo. De Consumentenbond ontvangt iedere dag meer meldingen binnen van mensen die problemen ondervinden met bijvoorbeeld de internetverbinding.

Reden voor de bond om de aard en omvang van de problemen en klachten breder te inventariseren, aldus ;ziggo&;" title="meldpunt_&;ziggo&;">de verklaring op de website van de Consumentenbond.

Met het meldpunt () wil de bond inzicht krijgen in de manier waarop Ziggo met de klachten omgaat. Het meldpunt is ook toegankelijk voor niet-leden van de Consumentenbond.

[update 13/06]: Ziggo biedt op de website haar excuses aan. "Het spijt ons dat de wachttijden zo lang zijn." Ziggo heeft op haar website een soort ingericht met de meest voorkomende klachten. Op deze manier tracht zij enigszins de communicatie met de Ziggo-klant te verbeteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in