Fabchannel gaat met Britse Hyves samenwerken
Bebo, de grootste sociaal netwerk-site van Groot-Brittannië en onlineconcertzender Fabchannel.com gaan samenwerken. Binnen Fabchannels videoplayer, de Fabplayer, brengt Fabchannel honderden volledige concertregistraties naar het Bebo-platform.
Deze videoplayer stelt gebruikers in staat hun eigen concertkanaal te starten en deze te plaatsen in hun website, blog of sociaal netwerk-profiel.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBebo lanceerde gisteren het Open Media-platform waarmee zij content-producenten uit nodigen om hun content te distribueren via het Bebo-platform. De verschillende aanbieders zijn vrij om binnen Bebo hun eigen advertentie modellen en adverteerders mee te brengen. Als launching partner is Fabchannel, samen met onder andere BBC, Sky en ITV, één van de eerste om zijn content beschikbaar te stellen aan de Bebo-gebruikers.
'Deze partnership met Bebo stelt Fabchannel in staat een nog grotere groep te bereiken dan we al deden en komt op een perfect moment in onze internationale uitbreiding. Wij zien Groot-Brittannië als een belangrijke markt', aldus Justin Kniest, CEO Fabchannel. 'Wij houden zelf 100 procent van de advertentie-inkomsten en bereiken potentieel 40 miljoen gebruikers.'
Begin dit jaar heeft Fabchannel een videocommercial-platform gelanceerd dat het voor merken mogelijk maakt te adverteren rondom en in videocontent. 'De samenwerking met Bebo zorgt voor een nog groter internationaal bereik en de mogelijkheid voor merken om de belangrijkste Fabchannel doelgroep (15 tot 25 jaar) beter te bereiken via 10-secondenspots.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid