Overslaan en naar de inhoud gaan

Esprix-goud voor BVH en N=5

Met twee keer goud, acht keer zilver en tien keer brons is de prijzenoogst bij de Esprix gelijk aan die van vorig jaar. Goud is er voor BVH…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

BVH won Goud voor de ‘Werken met Gedetineerden’-campagne voor de Dienst Justitiële Inrichtingen en N=5 voor de Goeiemoggel-campagne voor KPN Zakelijke Markt.

related partner content for mobile comes here

Verder wint De Combinatie van Factoren tweemaal zilver, TBWA/Neboko zilver en tweemaal brons en Etecetera zilver en brons. Bij de opdrachtgevers doet Heineken het goed met tweemaal zilver en brons.

Bij de uitreiking van de prijzen, woensdagavond in de Amsterdamse club Escape, bleek de jury van de categorie ‘Geïntegreerd’ veruit het meest royaal, met zes bekroningen. In de dit jaar nieuw toegevoegde categorieën Directe Communicatie en Small budget werden drie prijzen toegekend.

Geen prijzen vielen er in de categorieën Dealer/salesforce/internal motivation en Product launch/relaunch/trial. Ook de categorie Event Communicatie, de vroegere Eva Award, bleef zonder prijzen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in