
De capsules zijn twee tot zeven cent goedkoper dan die van Nespresso, afhankelijk van de koffiesoort, zo meldt De Telegraaf. In Frankrijk liggen de zogeheten L’Or Espresso-capsules al sinds april in de schappen. In acht maanden tijd gingen er 90 miljoen capsules over de toonbank, zegt een woordvoerster van Douwe Egberts.
Nespresso vindt dat hun idee is gestolen en stapte naar de Franse rechter. Die zaak loopt nog steeds. Als reactie op het Nederlandse initiatief meldde een zegsvrouw van Nespresso dat het bedrijf 'competitie verwelkomt'.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&AChannel Marketing Manager Project Business
SomfyNa verkoop in de eigen winkels ligt uitbreiding naar de Nederlandse supermarkten volgens DE voor de hand.
Bron: De Telegraaf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee