Overslaan en naar de inhoud gaan

De beste lovers op een rij

Bedrijven die van hun klanten houden. Zakenblad FastCompany besteedt er voor de derde maal een prijzenfestival aan, en houdt voor het eerst…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bedrijven die van hun klanten houden. Zakenblad besteedt er voor de derde maal een prijzenfestival aan, en houdt voor het eerst een lijst bij van de meest klantvriendelijke organisaties.

related partner content for mobile comes here

Winnaars van de Fast Company's 'maken van een gewone transactie tussen klant en bedrijf een fantastische ervaring; geven klanten een goed gevoel en zijn een voorbeeld voor andere bedrijven', aldus Fast Company.

Bedrijven die het volgens hun klanten dit jaar uitstekend hebben gedaan, zijn onder andere race-organisatie en de 'poppen-experiencewinkel' .

De krijgen naast vijf andere een eervolle vermelding, en FastCompany noemt tal van 'local heroes'.

Het blad roept daarnaast tevreden klanten op om goede voorbeelden op te geven en ervaringen te vertellen, en maakt op deze wijze een database aan van bedrijven die het goed doen bij hun klanten. Een rating waar je als adverteerder graag tussen wilt staan, lijkt me zo.

Hier houden we juist '' bij. Nederlanders houden nu eenmaal meer van klagen, dus krijgen bedrijven met de de meeste aandacht... Eigenlijk niet zo eerlijk, maar wat vindt u?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in