Overslaan en naar de inhoud gaan

DDMA blij met visie minister op e-mail reclame

De DDMA (Dutch Dialogue Marketing Association) is 'zeer ingenomen' met de beleidsvisie op e-mail reclame, zoals die begin februari naar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Het is goed dat de overheid nu een helder en principieel onderscheid maakt tussen enerzijds door niemand gewenste bulkmail die overwegend uit het buitenland afkomstig is, en anderzijds gewenste direct marketing-email van reguliere Nederlandse bedrijven', stelt DDMA-voorzitter Tom Kok.
'Ook zijn we blij met de hernieuwde vaststelling dat aanbieders en gebruikers gezamenlijk primair verantwoordelijk zijn voor het veilig en betrouwbaar houden van internet-communicatie, en dat de afspraken die worden gebaseerd op die verantwoordelijkheid per definitie een internationaal draagvlak nodig hebben.'

related partner content for mobile comes here

De minister kondigt in dezelfde Beleidsvisie aan actief voorlichting te gaan geven aan het bedrijfsleven over de regels voor het verzenden van commerciële email. Kok zegt dat de DDMA het ministerie per brief heeft aangeboden te willen helpen bij het totstandbrengen en uitvoeren van een voorlichtingscampagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in