Campina blijft grootste merk in supermarkt
Campina blijft het grootste merk in de Nederlandse supermarkten met een omzet van 300 miljoen euro in 2003. Dat blijkt uit onderzoek van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Campina verdrong Friesche Vlag in 2002 al van de eerste plek. Friesche Vlag verdiende vorig
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
jaar 242 miljoen euro in de supermarkten en kwam daarmee op de derde plek terecht. Nummer
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROStwee was koffiebrander Douwe Egberts met een omzet van 263 miljoen euro. Het onderzoek is
gebaseerd op kassagegevens van bijna alle Nederlandse supermarkten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid