Overslaan en naar de inhoud gaan

Disney – Comcast is logische combi

Vorige week deed kabelbedrijf Comcast een vijandig bod van 66 miljard op entertainmentgigant Disney. Disney sloeg het bod af, maar dat is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De macht van de televisienetwerken neemt af, redeneert het bureau, ten gunste van digitale video en video-on-demand. Comcast zal de content van Disney geen voorkeursbehandeling geven – anders zou de fusie nooit worden goedgekeurd. Comcast zal echter argumenteren dat de deal noodzakelijk is in het licht van eerder gesloten deals tussen News Corp en DIRECTV, en tussen AOL en Time Warner.

related partner content for mobile comes here

Maar Comcast zal de Disney content wél gebruiken om video-on-demand een flinke boost te geven te opzichte van de televisienetwerken – in combinatie met ESPN sportevenementen en ABC netwerk shows en commercials, kan VOD een populaire concurrent worden. Ook Comcast’s hogesnelheid-internet zal na een fusie waarschijnlijk Disney content gaan bevatten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in