IDG: consumentgerichte strategie


In dat kader staakt IDG twee uitgaven gericht op de zakelijke markt: CIO Magazine en NetworkWorld. ‘We zien duidelijk dat de zakelijke ICT-bladenmarkt al gedurende langere tijd een neerwaartse beweging vertoont’, constateert algemeen directeur Raimon Gort van IDG Communications Nederland.
‘De strategische keuze voor dit marktsegment houdt overigens niet in dat wij de zakelijke ICT-informatie volledig links laten liggen. Zo blijven wij ComputerPartner uitgeven. Hetzelfde geldt voor de sites Webwereld en Infoworld’, aldus Gort.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet nieuwe portfolio van IDG Communications Nederland is nu: Business - ComputerPartner, InfoWorld.nl, WebWereld.nl en Virusalert.nl (exploitatie voor derden). Consumer - Computer!Totaal, Tips & Trucs, ZOOM Magazine, GamePro, PC Zone Benelux en Gamez.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid