IDG: consumentgerichte strategie
In dat kader staakt IDG twee uitgaven gericht op de zakelijke markt: CIO Magazine en NetworkWorld. ‘We zien duidelijk dat de zakelijke ICT-bladenmarkt al gedurende langere tijd een neerwaartse beweging vertoont’, constateert algemeen directeur Raimon Gort van IDG Communications Nederland.
‘De strategische keuze voor dit marktsegment houdt overigens niet in dat wij de zakelijke ICT-informatie volledig links laten liggen. Zo blijven wij ComputerPartner uitgeven. Hetzelfde geldt voor de sites Webwereld en Infoworld’, aldus Gort.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuHet nieuwe portfolio van IDG Communications Nederland is nu: Business - ComputerPartner, InfoWorld.nl, WebWereld.nl en Virusalert.nl (exploitatie voor derden). Consumer - Computer!Totaal, Tips & Trucs, ZOOM Magazine, GamePro, PC Zone Benelux en Gamez.nl.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid