Overslaan en naar de inhoud gaan

IDG: consumentgerichte strategie

IDG Communications Nederland gaat zich de komende jaren met name richten op de consumentenmarkt voor ICT-titels. Ook zet IDG sterker in op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In dat kader staakt IDG twee uitgaven gericht op de zakelijke markt: CIO Magazine en NetworkWorld. ‘We zien duidelijk dat de zakelijke ICT-bladenmarkt al gedurende langere tijd een neerwaartse beweging vertoont’, constateert algemeen directeur Raimon Gort van IDG Communications Nederland.

related partner content for mobile comes here

‘De strategische keuze voor dit marktsegment houdt overigens niet in dat wij de zakelijke ICT-informatie volledig links laten liggen. Zo blijven wij ComputerPartner uitgeven. Hetzelfde geldt voor de sites Webwereld en Infoworld’, aldus Gort.

Het nieuwe portfolio van IDG Communications Nederland is nu: Business - ComputerPartner, InfoWorld.nl, WebWereld.nl en Virusalert.nl (exploitatie voor derden). Consumer - Computer!Totaal, Tips & Trucs, ZOOM Magazine, GamePro, PC Zone Benelux en Gamez.nl.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in