Clear Channel gaat digitaal in Amsterdam
Met ingang van 1 december 2012 exploiteert Clear Channel Hillenaar zes digitale Abri’s op het metrostation van Amsterdam CS. In 2013 komen daar 18 panelen bij.
De concessierechten van de digitale vlakken zijn in handen van Media Landscape. De exploitatie wordt gedaan door Clear Channel Hillenaar (CCH).
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamDe eerste zes digitale Abri’s bevinden zich in de centrale hal van Metro Amsterdam. Op de schermen worden in een loop van maximaal twee minuten digitale commerciële uitingen getoond. In 2013 breidt CCH het digitale netwerk op Amsterdam CS uit naar 24 stuks.
Verder zullen in het eerste kwartaal panelen worden geplaatst op metrostations Nieuwmarkt, Waterlooplein, Weesperplein en Wibautstraat. CCH, dat de exploitatie van alle statische Billboard, Abri en A0 panelen op de 31 metrostations in Amsterdam verzorgd, wil het digitale netwerk in 2013 nog verder uitbreiden met locaties als station RAI en Zuid WTC.
De exploitatie van de digitale schermen op het metrostation van Amsterdam Centraal wordt overigens gedeeld met een andere exploitant: Centralstation.nl. Die exploitant exploiteert geen andere metrostations in Amsterdam.
De concessie van alle vlakken op de genoemde treinstations is nog altijd in handen van CBS Outdoor.
(Dit bericht is aangevuld.)
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid