Overslaan en naar de inhoud gaan

Clear Channel gaat digitaal in Amsterdam

Met ingang van 1 december 2012 exploiteert Clear Channel Hillenaar zes digitale Abri’s op Amsterdam CS. In 2013 komen daar 18 panelen bij.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met ingang van 1 december 2012 exploiteert Clear Channel Hillenaar zes digitale Abri’s op het metrostation van Amsterdam CS. In 2013 komen daar 18 panelen bij.

related partner content for mobile comes here

De concessierechten van de digitale vlakken zijn in handen van Media Landscape. De exploitatie wordt gedaan door Clear Channel Hillenaar (CCH).

De eerste zes digitale Abri’s bevinden zich in de centrale hal van Metro Amsterdam. Op de schermen worden in een loop van maximaal twee minuten digitale commerciële uitingen getoond. In 2013 breidt CCH het digitale netwerk op Amsterdam CS uit naar 24 stuks.

Verder zullen in het eerste kwartaal panelen worden geplaatst op metrostations Nieuwmarkt, Waterlooplein, Weesperplein en Wibautstraat. CCH, dat de exploitatie van alle statische Billboard, Abri en A0 panelen op de 31 metrostations in Amsterdam verzorgd, wil het digitale netwerk in 2013 nog verder uitbreiden met locaties als station RAI en Zuid WTC.

De exploitatie van de digitale schermen op het metrostation van Amsterdam Centraal wordt overigens gedeeld met een andere exploitant: Centralstation.nl. Die exploitant exploiteert geen andere metrostations in Amsterdam.

De concessie van alle vlakken op de genoemde treinstations is nog altijd in handen van CBS Outdoor.

(Dit bericht is aangevuld.)

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in